Min morgenmad var naturligvis grød (læs blogindlæg fra dagen før for forklaring), og lidt toast, bacon og æg. Derefter op på vores trofaste ganger og ind i Caingorms nationalparken. Sidste gang vi kom gennem Caingorms var en overskyet og regnfuld dag, meget passende til den barske natur. Denne gang var det høj sol, og 22 grader. Bjergene var grønne, da… Read more →